Stacionarna telefonska številka02 250 22 35

E-poštni naslovinfo@pec.si
HP Probook 455 g10



Ste pozabili geslo?

Ustvari račun
Renew VROČE Lokacija MikroTik Servis Pišite nam
  Izbrani artikli


HP 470 G10 Intel Core i5-1335U 17.3inch FHD 16GB 512GB SSD W11P 8A509EA#BED

v prihodu
884,93 €
  Najbolje prodajano
19" polica 1U, 250mm
10" stenska omara 5U
Sandisk Ultra 32GB USB3.0 črn spominski ključek
USB serijski adapter kabel USB 2.0
19" polica 1HE 400mm
Patch kabel Cat.5 UTP  0,5m
19" stenska omara 7U
Audio razdelilec 3,5 vtičnica <> 2 x 3,5 vtikač
Napajalni kabel 220V - IEC C5, 1,80M
Napajalni kabel 220V - IEC C13, 1,80M
Patch kabel Cat.5e SFTP  0,5m rdeč
DVI-I Y razdelilni kabel 0,2M
19" vodilo za kabel 1U
SSD 240GB 2.5" SATA3 3D TLC, 7mm, CRUCIAL BX500
SanDisk 32GB Ultra Fit USB 3.1 spominski ključek
LOGITECH H110 sive slušalke z mikrofonom
Patch kabel Cat.5e SFTP  1m rumen
Prenosni zvočnik DIGITUS portable Super Bass, MP3, iPod / iPhone / iPad / GSM
  Kaj je novega?


Računalnik MEGA MT S7X GAMER i7-14700KF/RTX4070Ti Super/32GB-DDR5/2TB-4.0/750W/Brez OS/črna RGB

dobavljivo
2.399,90 €
HP Probook 455 g10
Pogoji poslovanja

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA SPLETNE PRODAJALNE TEHNOX.SI

Poslovanja spletne prodajalne Tehnox je sestavljeno v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2) in na podlagi priporočil GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna prodajalna Tehnox je specializirana spletna prodajalna za blago s področja računalništva in računalniške opreme.

Opredelitev pojmov

  • ponudnik je Pec sistemi d.o.o., Hrenova ulica 25, 2000 Maribor, Slovenija; davčna številka SI50364294; Matična številka 2259826
  • uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini
  • spletna prodajalna je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku

Prijava

Ob registraciji v spletno prodajalno obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo, ki ga izbere sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne prodajalne Tehnox, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
  • kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
  • dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku)
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
  • način plačila in dostave
  • časovno veljavnost ponudbe
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
  • pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

Postopek nakupa

Ko uporabnik izbere izdelek ali izdelke in s potrdilom na gumb NAKUP odda naročilo, mu spletna prodajalna samodejno "generira - ustvari" in pošlje elektronsko pošto s podrobnostmi naročila (izdelki, cene, količine, uporabnikovi podatki ...). V nadaljevanju se postopek naročila deli na tri dele, ki so sledeči:

NAROČILO SPREJETO

Po uspešni oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto in čaka na obdelavo. Kupcu so izčrpni podatki o stanju in vsebini naročila vselej dostopni na spletni strani ponudnika www.tehnox.si.

NAROČILO POTRJENO

Ponudnik v največ 48 urah od prevzema naročila pregleda, preveri dobavljivost in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik si pridržuje pravico, da po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med uporabnikom in ponudnikom je nepreklicno sklenjena, ko kupec prejme potrdilo na elektronski naslov(e-mail).

NAROČILO ZAKLJUČENO IN POSLANO

Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. V tem delu je uporabnik obveščen o roku in načinu dostave. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o roku in načinu dostave, o politiki vračanja blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

Pravica od odstopa od pogodbe in vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v 15 dneh podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe. Potrošnik mora nato blago vrniti podjetju v 14 dneh po pisnem sporočilu, s tem da sam krije neposredne stroške vračila. Če potrošnik vrne prejeto blago v roku za odstop od pogodbe ( to je 14 dni od prejema blaga) se šteje to za sporočilo o odstopu od pogodbe. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Možnost vračila ne velja za programsko opremo ( če je potrošnik odprl varnostni pečat ), CD in DVD medije ( če so bili mediji že uporabljeni -posneti ), knjige in literaturo in potrošni material (tonerji, kartuše - če je bila odstranjena vakuumska embalaža). Podjetje pa lahko s skladom 5. Odstavkom 43d. člena ZVPot lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame blago, ki je namenjeno za vračilo. Vračilo plačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe (obvezno priložite številko transakcijskega računa).

Vračilu priložite kopijo računa in garancijski list in obvezno tudi obrazec za odstop od pogodbe.

Plačilo

Ponudnik izda račun na trajnem mediju skupaj zzakonsko določenim DDV-jem, z razčlenjenimi stroški in obvestilom uporabniku, kako odstopiti od nakupa in kako izdelke vrniti. Uporabnik ima možnost plačati naročeno blago ob dostavi

Dobavni rok

Za izdelke na zalogi je dobava blaga 3-5 delovnih dni v ostalih primerih pa do 15 dni. Za izdelke, ki jih nimamo na zalogi je dobavni rok do 15 dni po prejetem naročilu. V primeru daljšega dobavnega roka vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti ali pa po telefonu.

Dostava

Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Ob dobavi mora uporabniku nuditi še dodatne informacije glede pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice. Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe.

Stroški dostave se obračunajo po sledečih kriterijih:

  • brezplačna dostava pri nakupu nad 200 €
  • 5 € za vsa naročila do vrednosti nakupa 200 €

Dostava naročenih izdelkov v delovnem tednu od ponedeljka do petka je takšna kot je razvidno ob izdelku in poštnih sporočilih NAROČILO POTRJENO in NAROČILO ZAKLJUČENO IN POSLANO. Sobotna dostava se izvaja na zahtevo uporabnika in jo je potrebno doplačati.

Garancija in pooblaščeni servisi


Izdelek ima garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Nekateri artikli v naši ponudbi nimajo garancije (npr. potrošni material, programska oprema).

Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Če izdelek ima priložen garancijski list, lahko garancijo uveljavljate neposredno pri pooblaščenih servisih, ki so navedeni na garancijskem listu. Garancija se uveljavlja v skladu z zakonom in pod pogoji, ki so navedeni na garancijskem listu. Nepotrjen garancijski list še ne pomeni, da se garancija ne more uveljavljati pri pooblaščenem serviserju, saj v tem primeru skladno z 18. členom Zakona o varstvu potrošnikov ni potrebno, da garancijski list prodajalec posebej potrdi.

Proizvajalec oz. pooblaščeni serviser je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. Pri uveljavljanju pravic iz naslova garancije na pooblaščenih servisih se upošteva, da garancija praviloma ne velja za: potrošni material, baterije, Ni-Cd, NiMH akumulatorje, žarnice, programsko opremo, diskete, video in avdio kasete, varovalke, elektronske komponente in podobno.

Če vam tak način reševanja reklamacij ne ustreza, garancijo lahko uveljavljate pri podjetju Pec sistemi d.o.o.

Če izdelek nima priloženega garancijskega lista, velja račun kot garancija, ki se uveljavlja pri podjetju Pec sistemi d.o.o.

Če artikel vračate v garancijo, je zaželeno, da se ga dostavi oz. pošlje v originalni embalaži, obvezno pa je potrebno priložiti vse predmete nakupa (priključni kabli ipd.) in navesti vzrok vračila oz. opis napake. Pred pošiljanjem izdelkov v servis v garancijskem obdobju po pošti je obvezen predhoden dogovor na kontaktni e-mail  info@pec.si, z namenom učinkovitejšega reševanja reklamacijskega postopka. Podjetje Pec sistemi d.o.o. ni dolžno sprejeti pošiljk z odkupnino.

Podjetje Pec sistemi d.o.o. ne odgovarja za morebitne fizične poškodbe, ki bi nastale pri dostavi artiklov v servis ali iz servisa.

Stvarne napake


Stvarne napake so v praksi zelo redke. Kupci imate možnost prijaviti in uveljavljati svoje pravice iz tega naslova, če menite, da kupljeni izdelki že ob nakupu niso imeli lastnosti, ki so potrebne za njihovo normalno rabo ali promet in v drugih primerih, ki jih kot stvarne napake določa Zakon o varstvu potrošnikov, in nas o tem pravilno ter najkasneje v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, obvestite. Zahtevate lahko, da:

  • brezplačno odpravimo stvarno napako na izdelku ali
  • vrnemo del plačanega zneska v sorazmerju s stvarno napako ali
  • izdelek s stvarno napako zamenjamo z novim brezhibnim blagom ali
  • vrnemo celotni plačani znesek.

Izdelek nam dostavite v pregled. Prosimo, da izdelku priložite zapisnik. 

Veljavnost ponudbe

Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Vse cene vključujejo DDV. Cene v spletni prodajalni se lahko spremenijo brez predhodega obvestila. Cene veljajo le za nakupe v Tehnox spletni prodajalni in se lahko razlikujejo od rednih cen Pec sistemi d.o.o..

Varnost

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.

Komunikacija

Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje.

Arhiviranje pogodb

Pogodba, ki jo skleneta ponudnik in uporabnik je trajno shranjena pri podjetju Pec sistemi d.o.o., Hrenova ulica 25, 2000 Maribor.
Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila
  • pošiljatelj mora biti jasno razviden
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne. Prav tako morajo biti jasno določeni udeležbe v njih.
  • željo uporabnika, da ne prejemajo reklamnih sporočil, je potrebno spoštovat

Pritožbe

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb mora biti na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen. Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.


Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Pec sistemi d.o.o. , ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.
Nadaljuj