|
|
|
|
|
|
|
 |
GARANCIJA
Vsi artikli imajo garancijo od uvoznika oziroma proizvajalca, kot je navedeno na garancijskem listu ali na računu. Zagotovljen je servis in rezervni deli v Sloveniji. Seznam pooblaščenih servisov prejmete z izdelkom. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Sprejem in izdaja v garancijsko popravilo
V primeru okvare v garancijskem roku so vam na voljo strokovnjaki na pooblaščenih servisih. Naslov servisa poiščite na garancijskem listu.
Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Proizvajalec (ali pooblaščen servis) je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom.
Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka. Najhitreje boste popravljeno blago prejeli, če garancijo uveljavljate neposredno pri proizvajalcu oziroma njegovem pooblaščenem servisu.
Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov.
Če želite pošiljko vrniti na naše stroške, se obvezno pred pošiljanjem dogovorite preko info@pec.si. V skladu s tem dogovorom bomo na vaš naslov poslali kurirja, ki bo prevzel pošiljko.
Pozor: drugačen način vračila na naše stroške ni možen.
REKLAMACIJE
V primerih, ko ste prejeli pošiljko, kateri niso priloženi vsi dokumenti, navodila v slovenskem jeziku, garancije, kabli, obljubljena programska oprema na CD, DVD in drugih nosilcih, podatki na računu niso pravilni ter v drugih podobnih primerih, prosimo, da se z opisom pomanjkljivosti obrnete na info@pec.si. V najkrajšem možnem roku vam bomo posredovali ustrezno pojasnilo, navodila ali dostavili manjkajoči material.
V primerih, ko je s prejetim izdelkom karkoli narobe v taki meri, da ga želite zamenjati, ga lahko vrnete na naš naslov. Izdelki, ki jih vračate, naj bodo nerabljeni, nepoškodovani oziroma takšni kot ste jih prejeli ter v originalni embalaži, sicer vam bomo v primeru vašega vračila izdelka obračunali ustrezno odškodnino, katera bo z zapisnikom ocenjena ob vračilu blaga. Več o tem v poglavju Dostava in vračila. Pri vračilu obvezno priložite kopijo računa in obrazec za vračilo blaga. V kolikor nam boste poslali izdelek brez računa in pravilno izpolnjenega obrazca za vračila blaga, vas bomo z e-pošto zaprosili za manjkajočo dokumentacijo. Prosimo, da upoštevate, da kot datum prejema izdelka šteje datum, ko prejmemo izdelek in celotno zahtevano dokumentacijo. V primerih, ko zahtevane dokumentacije ne boste dostavili v roku 7 dni po oddaji našega obvestila, vam bomo izdelek na vaše stroške vrnili.
Določila prejšnjega odstavka smiselno veljajo tudi za vse nakupe podjetij ter drugih pravnih oseb ter za potrošnike, ki nakupa niso opravili s sklenitvijo pogodbe na daljavo in želijo odstopiti od pogodbe.
Pri pošiljanju izdelka na naš naslov upoštevajte, da pošiljk z odkupnino ne prejemamo. Upravičenost vaše reklamacije bomo preverili ter vas v roku 8 dni obvestili o rezultatu postopka in nadaljnjih korakih.
Garancija na izdelek je veljavna le, če garancijski rok še ni potekel (glede na pogoje računa in priloženega garancijskega lista). Garancija se upošteva, če je z bilo z izdelkom ravnano v skladu z navodili o uporabi in predložitvi računa. Garancija se uveljavlja v original embalaži (zaščita pred poškodbo v času transporta). Pokličete na tel. številko servisa in sporočite napako, ter se dogovorite o načinu in času pošiljanja!
Skladno z 18. členom Zakona o varstvu potrošnikov ne potrebujete garancijskega lista, ki ga je potrdil prodajalec. V primeru, da ste prejeli nepotrjen garancijski list.
Prosimo, da pri uveljavljanju pravic iz naslova garancije na pooblaščenih servisih upoštevate, da garancija praviloma ne velja za: potrošni material, baterije, Ni-Cd, NiMH in druge akumulatorje, žarnice, programsko opremo, diskete, video in avdio kasete, varovalke, elektronske komponente in podobno. Upoštevajte, da pri zaslonih z LCD tehnologijo, vsaka "mrtva točka" ni razlog za uveljavljanje garancije. Pri tem velja standard ISO 13406-2, ki določa kriterije za okvaro LCD zaslonov.
Sprejem in izdaja računalniške opreme v servis
Za manjšo ali večjo pomoč pri namestitvi programske opreme in interneta, nastavitvah, zagonu in v drugih primerih, ko potrebujete servis računalniške opreme, lahko pomoč poiščete na servisu Pec Sistemi d.o.o., Hrenova ulica 25, 2000 Maribor, ob delavnikih od ponedeljka do petka od 9h do 14h.
Pomoč in reklamacije
V primeru kakršnihkoli težav s pri nas kupljeno opremo, napačno dostavljeno ali kakršnokoli drugo težavo vas prosimo, da nas kontaktirate na info@pec.si. Z veseljem vam bomo prisluhnili z vso pozornostjo ter vam pomagali in rešili težavo oziroma vam posredovali ustrezne napotke.
Servis računalniške opreme za podjetja
V kolikor potrebujete servis in vzdrževanje vašega informacijskega sistema si lahko zagotovite storitve s področja servisa in vzdrževanja računalnike opreme in storitev, ki jih izvaja Pec Sistemi d.o.o., Hrenova ulica 25, 2000 Maribor.
|
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2010 - 2012 Pec Sistemi d.o.o. - Vse pravice pridržane
Na Tehnox.si si zelo prizadevamo objavljati samo preverjene in pravilne podatke, če na naši strani odkrijete neresnične oziroma neustrezne informacije, nam to prosimo sporočite na info@pec.si. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelkov. Ponudba je bila zadnjič osvežena: 30.11.2023 20:13:46.
|
|